Als u zeker weet, dat uw rugpijn niet door ziekte of blessure komt, kunt u Gymba ook gebruiken om uw rug en kuiten te strekken of om uw enkels te versterken.

1. Gymba voor de rug I

Draai het Gymba-Board met de bovenkant naar onderen en ga met uw rug erop liggen. Ontspan en adem diep in. Breng uw armen boven uw hoofd en strek uw rug.

2. Gymba voor de rug II

Ga op uw rug liggen, buig uw knieën en zet uw voeten heupbreed op de bodem. Laat uw buikspieren spelen en beweeg uw heupen langzaam op en neer. Houd deze positie 10 seconden vol en ontspan dan langzaam uw spieren.

3. Gymba voor de rug III

Strek uw rug: Begin in dezelfde positie als bij de vorige oefening. Beweeg uw knieën van de ene naar de andere kant en hou uw voeten op de bodem. Als u uw knieën beweegt, tilt u uw heupen van de grond en draait u uw bekken. Begin met lichte, zachte bewegingen en pas de oefeningen aan terwijl u naar uw lichaam luistert.

4. Strek uw kuiten.

Draai uw Gymba-Board met de bovenkant naar onderen. Ga met uw tenen op die kant staan en druk uzelf naar boven. Herhaal deze oefening 20 keer

5. Versterking van de enkels.

Zet uw voeten op de plaatsen die speciaal daarvoor zijn voorzien aan de tegenovergestelde kanten van het board. Rol het board van de ene naar de andere kant en laat Gymba het werk doen. Houd deze oefening 1 tot 3 minuten vol.

Contact

ERGOTRADING GmbH
Heisterfeld 11
25489 Haselau / Hamburg

E-mailadres:
gymba@ergotrading.eu

Ergotrading is Gymba Distributor worldwide

  • Europe
  • USA
  • Canada
  • Australia

We are searching trading partner worldwide.
If you are interested in our gymba product please contact us:
walk@my-gymba.com

© 2007-2018 by ERGOTRADING GmbH - Handelspartner für Ergonomieprodukte